Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom wij jouw perfect match zijn

Meer dan 15 jaar digitale ervaring

Mia evolueert al meer dan 15 jaar mee met het digitale landschap, met een gedetailleerde kennis van all things digital tot gevolg. Of het nu gaat over design, strategie, development of marketing: onze specialisten staan je gedurende het hele proces bij.

Ervaren partner

We kiezen op basis van de behoeften van onze klanten onafhankelijk voor de best mogelijke software, maar zijn tegelijkertijd ook partner van onder meer Google en HubSpot. We weten dan ook perfect hoe we campagnes moeten opzetten, beheren en laten renderen.

B2B én B2C

B2B of B2C, we doen het allebei even graag. Door de jaren heen verzamelden we niet alleen een hoop ervaring binnen alle mogelijk aspecten van B2C, maar konden we ook uitpakken met heel wat succesvolle trajecten in niet voor de hand liggende B2B-sectoren.

Hoe kies je de beste digital marketing channels om te groeien?

De investering in verschillende marketing channels maakt of kraakt je marketinginspanningen. Het klinkt logisch, maar niet genoeg mensen denken er kritisch genoeg over na. Vele marketeers reageren dan...

Lees meer

Lead Scoring: wat is het en hoe zet je het op?

Lead scoring is een essentiële techniek eens je start met lead generation. Door het opstellen van een lead scoring systeem, zorg je ervoor dat je leads en prospects objectief gerangschikt worden ...

Lees meer