Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom wij jouw perfect match zijn

Meer dan 15 jaar digitale ervaring

Mia evolueert al meer dan 15 jaar mee met het digitale landschap, met een gedetailleerde kennis van all things digital tot gevolg. Of het nu gaat over design, strategie, development of marketing: onze specialisten staan je gedurende het hele proces bij.

Ervaren partner

We kiezen op basis van de behoeften van onze klanten onafhankelijk voor de best mogelijke software, maar zijn tegelijkertijd ook partner van onder meer Google en HubSpot. We weten dan ook perfect hoe we campagnes moeten opzetten, beheren en laten renderen.

B2B én B2C

B2B of B2C, we doen het allebei even graag. Door de jaren heen verzamelden we niet alleen een hoop ervaring binnen alle mogelijk aspecten van B2C, maar konden we ook uitpakken met heel wat succesvolle trajecten in niet voor de hand liggende B2B-sectoren.

Matomo: het GDPR-proof alternatief voor Google Analytics

Door de verstrengde maatregelen rond cookie-gebruik, met dank aan enerzijds GDPR en anderzijds de Belgische privacywetgeving die analytics-cookies niet meer ziet als 'noodzakelijk', kampen veel bedrij...

Lees meer

Van outside naar inside sales: hoe stap je over?

Als we spreken over verkopers, dan denken we vaak aan vertegenwoordigers die de hele dag op de baan zijn om hun product te verkopen. Er zijn nog steeds bedrijven die steevast geloven in dergelijke ext...

Lees meer