Geen online strategie zonder websitestatistieken

Online Succes Meten

Roi inschatting aanvragen

Meten is weten 

Weten wat er met uw website gebeurt is een belangrijk onderdeel van een inbound strategie.

  • Hoe weet u of en wanneer uw website succesvol is?
  • Heeft u vooraf online doelstellingen bepaald?
  • Heeft u inzicht in de prestaties van uw website?
  • Weet u wat u moet doen om de prestaties van uw website te verbeteren?
  • Weet u wat uw ideale online marketingstrategie is?

Mia kan u helpen om de succesfactoren en doelstellingen te bepalen, bezoekers en hun surfgedrag in kaart te brengen en te leren interpreteren. We bepalen hiervoor key performance indicators (KPI’s) en stellen online dashboards op. Door het verzamelen van webstatistieken met web analytics tools zoals Google Analytics verzamelen we de nodige gegevens.

Meet de interactie op uw website

Met web analytics krijgen we inzicht in elementaire vragen zoals:

  • Ontvangt u voldoende bezoekers?
  • Zijn dit de “juiste” bezoekers?
  • Hoe kwamen ze op uw website terecht?
  • Hoe lang blijven ze op de site en welke pagina’s bezoeken ze?
  • Nemen ze daadwerkelijk contact op of gaan ze over tot een (online) aankoop?

Op basis van onze interpretatie van de bezoekersstatistieken worden zowel verbeterpunten als een online marketingstrategie bepaald. En zo bouwen we aan een succesvollere website.

Wilt u graag het online succes van uw website meten? Wil u weten wat uw bezoekers op uw site doen en of ze de actie ondernemen die u verwacht? Onze web analysten staan klaar om uw succes te meten en een online strategie op te bouwen. Contacteer hen voor meer advies of lees er onze documentatie rond 10 Inbound marketing metrics die u moet meten en opvolgen en online doelstellingen bepalen even op na.