Overslaan en naar de inhoud gaan
Kreon
Client
Kreon
Sector
lighting
Services
Digitaal groeiplan, Inbound Marketing, HubSpot Marketing Automation

Vraag

Sinds begin 2016 had Kreon te kampen met een dalende trend in aantal website bezoekers. Eens op de website ontbrak het voor de bezoeker aan mogelijkheden om te converteren. Online kon je bij Kreon te weinig (en niet voor web geoptimaliseerde) content vinden zodat het Kreon moeilijk had om meerwaarde te bieden en hiermee onderscheidend (genoeg) te zijn ten aanzien van concurrenten, gevolg: lage 'organische' bezoekersaantallen, zeer lage posities in Google en hoge drop-out op landingspagina's...

Oplossing

Mia heeft samen met Kreon een nieuwe digitale strategie uitgewerkt. Voortaan gaat de Kreon communicatie niet meer over Kreon, maar over de klant met zijn vragen en behoeften. Kreon speelt hierop in door content uit te werken die het leven en de ervaringen van de klant (architect, dealer en eindklant) aangenamer maken. Na de strategie heeft Mia geholpen met de technische opzet van HubSpot. Verder helpt Mia met de praktische invulling van verschillende inbound marketing taken: content governance & planning, content creatie, advertising campaign management, Drupal website management, Google Analytics, SEO (technisch & copywriting)