Overslaan en naar de inhoud gaan
pronails header
Client
ProNails
Sector
Consumer goods
Services
Inbound Marketing, Strategie, Web Development

Vraag

ProNails wil door inspiratie, informatie en verregaande ondersteuning het voorkeursmerk voor nagelstyling bij uitstek worden voor professionele gebruikers, zoals nagelstylistes. Daarnaast werd ook de vraag gesteld om de bestaande opleidingsmogelijkheden sterker naar voor te brengen.

Oplossing

Mia bepaalde eerst en vooral een digitale strategie voor ProNails, die de basis moest vormen voor de rest van het digitale traject. Er werd geopteerd voor een toegankelijke maar professionele aanpak, gedreven door sterke content en vlotte conversie. Dit door zowel een kwalitatieve en extensieve digital marketing campagne en een op UX-research gebaseerde redesign en herstructurering van de bestaande Drupal-website. Voor de digitale campagnes werd zwaar ingezet op content, SEO-optimalisatie van zowel content als technische structuur, Google AdWords en mail campaigning en automation. Eerst en vooral voor de Belgische markt, waarna de best practices ook internationaal werden uitgerold.