Overslaan en naar de inhoud gaan

Je gebruikt HubSpot (of een andere marketing automation tool), maar gebruik je de beschikbare mogelijkheden wel optimaal? Onze Marketing Automation consultants kunnen eenvoudig een antwoord geven op die vraag. Tijdens een HubSpot Audit analyseren we zowel het technische als operationele luik van je HubSpot activiteiten:

  • Is je opzet geoptimaliseerd voor je buyer persona's en je overkoepelende strategische doelstellingen?
  • Gebruik je alle beschikbare tools wel optimaal?
  • Zijn je templates en designs voldoende geoptimaliseerd voor zowel de technische als operationele kant?
  • Zitten er gaten in je marketing-sales opvolging?
  • Slaag je er in om de juiste conclusies te trekken uit je activiteiten?
  • Welke aanpassingen en verbeteringen zijn er mogelijk, zowel op korte als lange termijn?

We proberen een antwoord te voorzien op al deze vragen door uitgebreid onderzoek van je account en een workshop waarin we dieper ingaan op het hoe, wat en waarom van je activiteiten. Het resultaat is een kant-en-klaar actiedocument waarmee je meteen aan de slag kan om je HubSpot installatie te optimaliseren en alle mogelijkheden optimaal te gebruiken. En we komen die natuurlijk ook toelichten, zodat extra vragen meteen beantwoord worden. Wil je daarna meteen een helpende hand bij je optimalisatie, dan staan onze Certified HubSpot professionals steeds voor je klaar.