Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom wij jouw perfect match zijn

Meer dan 15 jaar digitale ervaring

Mia evolueert al meer dan 15 jaar mee met het digitale landschap, met een gedetailleerde kennis van all things digital tot gevolg. Of het nu gaat over design, strategie, development of marketing: onze specialisten staan je gedurende het hele proces bij.

Ervaren partner

We kiezen op basis van de behoeften van onze klanten onafhankelijk voor de best mogelijke software, maar zijn tegelijkertijd ook partner van onder meer Google en HubSpot. We weten dan ook perfect hoe we campagnes moeten opzetten, beheren en laten renderen.

B2B én B2C

B2B of B2C, we doen het allebei even graag. Door de jaren heen verzamelden we niet alleen een hoop ervaring binnen alle mogelijk aspecten van B2C, maar konden we ook uitpakken met heel wat succesvolle trajecten in niet voor de hand liggende B2B-sectoren.

Facebook Advertising of Google AdWords: welke kies je best?

Om online te adverteren en je merk, product óf dienst aan te prijzen bij je doelpubliek heb je vandaag een breed scala aan mogelijkheden. De internetgiganten zoals Google en Facebook bieden zo elk hun...

Lees meer

Waarom long tail keywords opnemen in je SEO-strategie?

Long tail keywords worden steeds vaker gezien als de heilige graal van SEO. En terecht. Maar wat zijn long tail keywords en waarom is het zo belangrijk dat je ze opneemt in je SEO-strategie? 

Lees meer