Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom wij jouw perfect match zijn

Meer dan 15 jaar digitale ervaring

Mia evolueert al meer dan 15 jaar mee met het digitale landschap, met een gedetailleerde kennis van all things digital tot gevolg. Of het nu gaat over design, strategie, development of marketing: onze specialisten staan je gedurende het hele proces bij.

Ervaren partner

We kiezen op basis van de behoeften van onze klanten onafhankelijk voor de best mogelijke software, maar zijn tegelijkertijd ook partner van onder meer Google en HubSpot. We weten dan ook perfect hoe we campagnes moeten opzetten, beheren en laten renderen.

B2B én B2C

B2B of B2C, we doen het allebei even graag. Door de jaren heen verzamelden we niet alleen een hoop ervaring binnen alle mogelijk aspecten van B2C, maar konden we ook uitpakken met heel wat succesvolle trajecten in niet voor de hand liggende B2B-sectoren.

Google Analytics: 10 metrics die je zeker moet meten

Google Analytics is een krachtig hulpprogramma waarmee je kunt weten wie naar je website komt, welke apparaten ze gebruiken, welke pagina’s ze bezoeken en nog zo veel meer. Daarom kan Google Analytics...

Lees meer

Google Tag Manager: wat is het en wat kan het?

Google heeft een rijk gekleurde waaier aan verschillende tools die het leven van een (digitale) marketeer een stuk eenvoudiger maken. Denk maar aan Google Analytics, AdWords en AdSense. Één van de and...

Lees meer